Založení DRTG kampaně – návštěvníci kategorií
Díky Dynamickému retargetingu kategorií zacílíte na návštěvníky kategorií e-shopu – ne všichni návštěvníci vašich stránek navštíví karty s detailem produktů, ale zůstanou na úrovni kategorie s výpisem produktů.
V DRTG kategorií pak těmto návštěvníkům zobrazujete nejnavštěvovanější produkty z jimi poslední navštívené kategorie.
DRTG kategorií je možné nastavit dvěma způsoby:
- Dynamický retargeting – návštěvníci kategorií – s úpravou RTG kódu.
- Dynamický banner jako Dynamický retargeting na kategorie verze 2.0 – bez úpravy RTG kódu.
Základní rozdíly mezi těmito dvěma přístupy a doporučení, kdy je vhodné který způsob použít, si nastudujte v kapitolách Dynamický retargeting – návštěvníci kategorií s úpravou RTG kódu a Dynamický banner jako Dynamický retargeting na kategorie verze 2.0.