Filtr inventáře
Filtr inventáře umožňuje nastavit podmínky, podle kterých se budou produkty v DRTG vydávat.
Jedná se o parametry z feedu – například kategorie <CATEGORYTEXT>
, výrobce <MANUFACTURER>
, cena <PRICE_VAT>
a skladová dostupnost <DELIVERY_DATE>
, které se zadávají v záložce Produktové skupiny.
S Filtrem inventáře doporučujeme zacházet obezřetně. Uživatel totiž uvidí pouze nabídky z Produktové skupiny, která zvítězila v aukci. Pokud si například prohlédne produkty ze tří kategorií, které jsou nastavené v rozdílných Produktových skupinách, je vyšší šance, že se mu v reklamě zobrazí nabídky, které na webu reálně neviděl – šablonu DRTG doplní pouze produkty z Produktové skupiny, která zvítězila v aukci.
Nejlepších výsledků z pohledu efektivita/zásah dosáhnete s malým počtem produktových skupin (ne desítky).
V případě velkého množství produktových skupin, např. v řádu 100 a více může dojít ke zpomalení výdeje vaší reklamy, což může způsobit její vyřazení z aukce a tím pádem snížení zásahu.
Příklady využití:
- Vyloučení produktů s nízkou cenou – například vyloučíte všechny produkty z cenového intervalu 0 až 500 Kč.
- Vyloučení produktů, které nejsou skladem.
Rozhodně u DRTG nedoporučujeme segmentaci dle cenových intervalů.
Pokud Filtr inventáře používáte k vyloučení cílení na určitou skupinu produktů, doporučujeme v samostatné sestavě zacílit i na tyto vyloučené nabídky (třeba s nastavenou nižší CPC) a otestovat jejich výkon.
Bližší popis Filtru inventáře a praktickou ukázku najdete v naší Nápovědě.
Podívejte se na video, ve kterém vysvětlujeme, co Filtr inventáře je a jak ho můžete využít.