Proč používat (Dynamický) Retargeting?
Z našich zkušeností víme, že Retargeting a Dynamický retargeting dosahují velmi dobrých konverzních výsledků, a proto by měly být součástí každého účtu, kde to pravidla umožňují.
Retargeting i Dynamický retargeting cílí na uživatele, kteří již váš web navštívili.
Těmto uživatelům se opakovaně připomínáte zobrazováním vaší reklamy a tím zvyšujete pravděpodobnost, že se stanou vašimi zákazníky.
Díky (Dynamickému) Retargetingu můžete zacílit na uživatele, kteří například:
- Prohlíželi vaše webové stránky s nabídkou produktů či služeb, ale zatím nenakoupili.
- Pravděpodobně budou svůj nákup u vás opakovat – například uživatelé kontaktních čoček nebo majitelé domácích mazlíčků, kteří jim pravidelně kupují krmivo.
- Použili časově omezenou bezplatnou verzi vašeho produktu/služby a vy jim chcete nabídnout plnou, placenou verzi.
Měřící kódy Seznamu musí obsahovat parametr consent a hodnotu vyjadřující souhlas uživatele s ukládáním cookies. V opačném případě naše systémy kódy nezpracují.
Kódy je tak tedy třeba opatřit parametrem consent tak, aby vždy byl jejich součástí, a to s hodnotou 1 (souhlas udělen) nebo 0 (souhlas nevyjádřen či zamítnut). Více se dozvíte v naší nápovědě.