Úrovně propojení Skliku a Zboží.cz
K dispozici jsou 3 úrovně propojení Skliku se Zbožím.cz:
Propojení účtu Sklik.cz a účtu Zboží.cz
Slouží pouze pro potřeby Dynamického retargetingu, Dynamického banneru a dříve Produktových inzerátů v Skliku.
Kde a jak propojení účtu Sklik.cz a účtu Zboží.cz nastavím?
Inzerenti, kteří používali Produktové inzeráty, Dynamický retargeting nebo Dynamický banner mají toto propojení již hotové.
Postup jak propojení vytvořit, najdete v naší Nápovědě.
Propojení statistik provozovny Zboží.cz do účtu Skliku
Tuto možnost zvolte, pokud chcete mít přehled o výkonu Zboží.cz na jednom místě s kampaněmi Skliku. Bez ohledu na to, kde nastavujete max. CPC pro Zboží.cz.
Po propojení statistik vznikne v Sklik účtu automaticky nová kampaň ve tvaru Zboží.cz: Název provozovny. Do ní se budou propisovat souhrnné statistiky produktové inzerce na Seznamu (Zboží.cz a ZI). Výběr už není možné později změnit.
Ve výchozím nastavení se statistiky začnou do Skliku načítat od aktuálního data. Volitelně je možné toto datum posunout dopředu. To se hodí například pokud chcete statistiky ze Zboží.cz zobrazovat v Skliku až od 1. dne následujícího měsíce, abyste si připravili reporting.
Další vlastnosti této funkce popisujeme v Nápovědě.
Kde a jak propojím statistiky Provozovny Zboží.cz do účtu Skliku?
Postupujte podle Nápovědy.
Nastavení cen za proklik produktové inzerce prostřednictvím Skliku
Zvolte, pokud chcete max. CPC pro produktovou inzerci na Seznamu (Zboží.cz i ZI) nastavovat v Skliku.
Kde a jak nastavím bidding produktové inzerce prostřednictvím Skliku?
Návod krok po kroku najdete rozepsaný zde.