Odkud nastavovat ceny za proklik produktové inzerce?
Na začátku všeho si zvolte jednu ze tří možností toho, odkud budete nastavovat ceny za proklik produktové inzerce. Na výběr máte:
- administrační rozhraní Zboží.cz,
- XML feed,
- administrační rozhraní Skliku.
Vaši volbu nastavujete v administračním rozhraní Zboží.cz v záložce Aukce a konverze -> ceny prokliku.
Využijte už teď možnosti Přesunu řízení inzerce Zboží.cz do Skliku a čerpejte výhod správy kampaně ve známém prostředí. Jestli je tato varianta ideální pro vás nebo vašeho klienta najdete níže:
Ať se rozhodnete pro kteroukoliv z těchto variant, vždy platí:
1. Konverze se nyní započítávají na základě jednotného konverzního kódu Zboží.cz. Do kódu je potřeba přidat několik povinných nebo i doporučených parametrů.
- Ujistěte se, že máte v administraci Zboží zapnuté měření konverzí. Doporučujeme standardní.
2. Inzerce na Zboží.cz se hradí prostřednictvím Klientské zóny, jejíž součástí je služba Seznam Peněženka.
- Peněženka může být přidružená k účtu Zboží.cz nebo lze řízení přesunout do Skliku a mít peněženku jen jednu.
Pokud v rámci kampaně Zboží.cz používáte týdenní či měsíční finanční limit (rozpočet), ověřte si, že je částka i do budoucna dostatečná.
Platební model CPC se řídí platebními pravidly Zboží.cz, včetně minimální nabídnuté ceny dle aktuálního ceníku (základního nebo sezonního).
Je-li výsledná nabídka nižší než minimální ceníková cena za proklik, vstupuje nabídka do aukce právě s touto minimální ceníkovou cenou za proklik.
Na základě čeho se rozhodnout odkud bidovat, vysvětlujeme v dalších třech podkapitolách.