Nápověda menu

Vlastnosti a doporučení

Vlastnosti výchozí sestavy a produktové skupiny:

  1. Obsahuje statistiky za všechny nabídky z feedu, pokud nejsou obsažené ve vlastní produktové skupině.
    • Statistiky na úrovni kampaně Zboží.cz se načítají od okamžiku nastaveného propojení Provozovny (Krok 2).
    • Statistiky přímo do sestav a produktových skupin se načítají od chvíle, kdy je na Zboží.cz nastaven bidding přes Sklik (Krok 4).
    • V kampani Zboží.cz nejsou vidět data za aktuální den. Data za včerejší den se připisují v ranních hodinách.
  2. Nelze ji pozastavit ani smazat. Na druhou stranu jde kampaň kopírovat.
  3. Lze jí upravit max. CPC, v aukci však vstupuje vždy minimálně s cenou dle prodejní ceny nabídky. Pokud nastavíte nižší CPC než je ceníková cena, systém si vezme minimální ceníkovou cenu. To samé platí pro úpravu CPC přes multiplikátor – pokud multiplikátorem upravená CPC bude nižší než ceníková cena, systém opět uplatní minimální, tj. ceníkovou cenu.

Jsou 3 základní struktury kampaně Zboží.cz: Název provozovny, které můžete vytvořit:

  1. Jedna kampaň + Jedna sestava
    • Ve výchozí kampani reklamní sestavě vytvoříte vlastní Produktové skupiny (struktura jak vám vyhovuje – podle kategorií, cenových pásem, je to čistě na vás).
  2. Jedna kampaň + více sestav
    • V kampani Zboží.cz: Název provozovny vytvoříte nové reklamní sestavy s Produktovými skupinami. Opět podle klíče, který vám dává smysl.
    • Rozdělení vám dá lepší přehled o výkonu jednotlivých skupin položek.
  3. Více kampaní + libovolný počet sestav
    • Můžete dále dělit kampaně podle kategorií produktů, zařízení, cenových hladin.
    • Ukázkovou strukturu k této variantě viz. níže:

Tip: Pokud chcete využít uspořádání produktových skupin z původní kampaně s Produktovými inzeráty, zde najdete návod (postup využívá import a export před Ads editor).

Doporučení

Zajistěte dostatečný kredit v Peněžence Skliku a rozpočet kampaně, tak aby nedocházelo k zastavení inzerce z důvodu vyčerpaného kreditu v Peněžence.

Sledujte statistiky a ve chvíli, kdy budete mít dostatek dat, věnujte se optimalizaci cen za proklik.

Abyste plně využili potenciál produktové inzerce na Seznamu – včetně Zboží inzerátů, nastavte dostatečné ceny za proklik pro nabídky a ZI (MAX_CPC_SEARCH).