Nápověda menu

Nastavení

V případě, že ještě nemáte přesunuté řízení inzerce Zboží.cz do Sklikuje tak třeba učinit v administraci Zboží.cz. Možnost najdete na přehledové stránce nebo v menu Aukce a konverze -> Ceny prokliku. Tento krok může provést pouze majitel účtu.

V rozhraní Skliku pak v nastavení kampaně Nákupy (Zboží.cz) Nastavení Max. CPC zvolte možnost z Skliku.
Sestavy a skupiny je možné v Skliku nastavit i před přesunutím řízení inzerce a připravit si tak strukturu kampaně ještě před jejím spuštěním.

Inzerce kampaně Nákupy je po přesunutí řízení inzerce hrazena z Peněženky přidružené k účtu Skliku.

V den přesunu řízení inzerce do Skliku se denní rozpočet kampaně Nákupy akceptuje dle nastavené výše rozpočtu a zbývající částky ve Zboží (do půlnoci).

Kampaň Nákupy v Skliku bude obsahovat výchozí reklamní sestavu s názvem Všechny produkty s přednastavenou CPC 5 Kč. V ní je automaticky nastavená výchozí produktová skupina.

Statistiky se budou propisovat do součtového řádku na úrovni kampaně a to od následujícího dne – data za aktuální den nejsou v kampani Nákupy dostupná. Volitelně je možné toto datum posunout dopředu. To se hodí např. pokud chcete statistiky ze Zboží.cz zobrazovat v Skliku až od 1. dne následujícího měsíce, abyste si připravili reporting.