Nápověda menu

Nastavení

V případě, že ještě nemáte přesunuté řízení inzerce Zboží.cz do Sklikuje tak třeba učinit v administraci Zboží.cz. Možnost najdete na přehledové stránce nebo v menu Aukce a konverze -> Ceny prokliku. Tento krok může provést pouze majitel účtu.

V rozhraní Skliku pak v nastavení kampaně Nákupy (Zboží.cz) Nastavení Max. CPC zvolte možnost z Skliku.
Sestavy a skupiny je možné v Skliku nastavit i před přesunutím řízení inzerce a připravit si tak strukturu kampaně ještě před jejím spuštěním.

Pokud nemáte propojenou provozovnu v Sklik účtu a nepřihlašujete se do Skliku pod stejným emailem jako do Zboží, vytvoří se automaticky po dokončení přesunu inzerce nový Sklik účet pod stejným emailem, pod kterým se přihlašujete do Zboží. Do tohoto Sklik účtu jsou stejné přihlašovací údaje jako do Zboží.

Inzerce kampaně Nákupy je po přesunutí řízení inzerce hrazena z Peněženky přidružené k účtu Skliku.

V den přesunu řízení inzerce do Skliku se denní rozpočet kampaně Nákupy akceptuje dle nastavené výše rozpočtu a zbývající částky ve Zboží (do půlnoci).

Kampaň Nákupy v Skliku bude obsahovat výchozí reklamní sestavu s názvem Všechny produkty s přednastavenou CPC 5 Kč. V ní je automaticky nastavená výchozí produktová skupina.

Statistiky se budou propisovat do součtového řádku na úrovni kampaně a to od následujícího dne – data za aktuální den nejsou v kampani Nákupy dostupná. Volitelně je možné toto datum posunout dopředu. To se hodí např. pokud chcete statistiky ze Zboží.cz zobrazovat v Skliku až od 1. dne následujícího měsíce, abyste si připravili reporting.