Optimalizace CPC
Max. CPC ovlivníte:
Zadáním hodnot CPC do parametrů (tagů) XML feedu MAX_CPC, MAX_CPC_SEARCH
Co přesně ovlivňuje CPC pro detail produktu (MAX_CPC)?
- Na webu Zboží.cz: pozice Detail produktu – Top (první 3 placené pozice v produktové kartě, tzv. Doporučené nabídky).
- Na webu Seznam.cz: Produktová upoutávka při vyhledávání na Seznam.cz (zobrazuje se jen na mobilních zařízeních).
Co přesně ovlivňuje CPC pro výpis a vyhledávání nabídek a Zboží inzeráty (MAX_CPC_SERACH)?
- Na webu Zboží.cz:
- výsledek hledání (výpis samostatných nabídek napříč celým Zboží.cz, tj. nabídky bez produktové karty),
- výpis kategorie (výpis samostatných nabídek v konkrétní kategorii),
- hledání v kategorii (výpis samostatných nabídek v konkrétní kategorii při hledání klíčových slov).
- Na webu Seznam.cz – Zboží inzeráty.
Následně můžete již zadané CPC procentuálně upravovat prostřednictvím multiplikátoru v rozhraní Zboží.cz.
Díky multiplikátoru můžete upravit CPC pouze pro určitý web (Seznam.cz vs Zboží.cz) a/nebo umístění nabídky a/nebo zařízení (PC, tablet, mobil).
V administraci Zboží.cz je v Nastavení aukce v záložce Úprava max. CPC k dispozici multiplikátor pro procentuální úpravu nabídek CPC.
Možnosti multiplikátoru v rozhraní Zboží.cz i jeho ukázku si projděte v naší Nápovědě.