Branding
Branding se zobrazuje v Obsahové síti Skliku.
Jedná se o grafickou reklamu – velký statický banner, který obklopuje obsah webových stránek, na kterých se zobrazuje.
Branding je unikátní v tom, že se při scrollování webu pohybuje po stranách s jeho obsahem, a proto je potenciálnímu zákazníkovi stále na očích.
Je to velký statický banner obklopující obsah na zavedených obsahových webech.
Pro své velké rozměry 2000 x 1400 px se jedná o vysoce vizibilní formát.
Primárním cílem tohoto formátu reklamy není okamžitý prodej, přesto je Branding silný nástroj pro úvodní fáze nákupního procesu zákazníka.
U Brandingu, který má sloužit především k šíření povědomí o značce, produktu či službě, neočekávejte vysokou míru prokliku. Jaká bude výsledná míra prokliku ale samozřejmě záleží na zvolené kreativě a na charakteru reklamního sdělení.
S ohledem na vysokou vizibilitu je obzvláště vhodný pro fáze See a Think z frameworku “STDC”. Využít ho můžete také u retargetingové strategie ve fázi Do a Care.
Branding využijete pro:
- Zvýšení povědomí o značce.
- Podporu prodeje produktů/služeb.
- Vyvolání poptávky po nově zavedených produktech/službách.
- Realizaci kampaní se sdělením, které nemá nikdo přehlédnout.
- Oslovení stávajících zákazníků s novou nabídkou.
Pro formát Branding doporučujeme nákup výhradně s nastavením kampaně s platbou za tisíc zobrazení – CPT.
Při použití CPC modelu se Branding pravděpodobně nebude zobrazovat nebo se bude zobrazovat nestabilně.
Připomeňte si fakta o platebním modelu CPT.
Podívejte se na video, ve kterém přehledně shrnujeme základní informace k tomuto prémiovému formátu: