Nápověda menu

Branding

Branding se zobrazuje v Obsahové síti Skliku.

Jedná se o grafickou reklamu – velký statický banner, který obklopuje obsah webových stránek, na kterých se zobrazuje.

Branding je unikátní v tom, že se při scrollování webu pohybuje po stranách s jeho obsahem, a proto je potenciálnímu zákazníkovi stále na očích.

Je to velký statický banner obklopující obsah na zavedených obsahových webech.

Pro své velké rozměry 2000 x 1400 px se jedná o vysoce vizibilní formát.

Primárním cílem tohoto formátu reklamy není okamžitý prodej, přesto je Branding silný nástroj pro úvodní fáze nákupního procesu zákazníka.

U Brandingu, který má sloužit především k šíření povědomí o značceproduktu či službě, neočekávejte vysokou míru prokliku. Jaká bude výsledná míra prokliku ale samozřejmě záleží na zvolené kreativě a na charakteru reklamního sdělení.

S ohledem na vysokou vizibilitu je obzvláště vhodný pro fáze See a Think z frameworku “STDC”. Využít ho můžete také u retargetingové strategie ve fázi Do a Care.

Branding využijete pro:

  • Zvýšení povědomí o značce.
  • Podporu prodeje produktů/služeb.
  • Vyvolání poptávky po nově zavedených produktech/službách.
  • Realizaci kampaní se sdělením, které nemá nikdo přehlédnout.
  • Oslovení stávajících zákazníků s novou nabídkou.

Pro formát Branding doporučujeme nákup výhradně s nastavením kampaně s platbou za tisíc zobrazení – CPT.

Při použití CPC modelu se Branding pravděpodobně nebude zobrazovat nebo se bude zobrazovat nestabilně.

Připomeňte si fakta o platebním modelu CPT.

Podívejte se na video, ve kterém přehledně shrnujeme základní informace k tomuto prémiovému formátu: