Automatická pravidla
Nastavením různých pravidel můžete snadno snižovat nabídku u sestav nebo klíčových slov, která jsou na nízkých pozicích, nic neprodávají, nebo mají nízké PNO či CPA a naopak zvyšovat nabídku u těch ostatních, která skutečně fungují a prodávají.
Dále můžete pomocí automatický pravidel změnit stav sestavy nebo klíčového slova či dostat upozornění na email v případě splnění zadaných požadavků.
V nástrojové liště inzerentského rozhraní naleznete záložku Automatická pravidla, která vás odvede do vašeho seznamu pravidel.
Pravidla doporučujeme nastavovat dle statisticky významného množství dat. Pokud budete například upravovat cenové nabídky, není vhodné vycházet z nízkých jednotek konverzí. Frekvence by tedy neměla být nižší než je zvolené časové období.
Automatická pravidla neumí a nejspíš umět nebudou zjistit příčiny vysoké ceny za konverzi nebo nízké průměrné pozice. Může za to nepříliš lákavá reklama, absence vylučujících slov nebo nevhodně zvolená cílová stránka? Zde je nadále potřeba dohled PPC specialisty.
Podrobný návod k nastavení automatických pravidel najdete v naší nápovědě.