Způsob řazení inzerátů v obsahové síti
Bez ohledu na to, pro jaký typ cílení se v Obsahové síti rozhodnete, faktory ovlivňující výsledek aukce inzerátu se nemění. Jsou to:
Nabídnutá maximální cena za proklik / tisíc zobrazení (max. CPC/CPT) – s vyšší max. CPC/CPT roste zásah uživatelů – s vyšší max. CPC/CPT spíše oslovíte v požadované frekvenci zobrazení zadanou cílovou skupinu a dosáhnete svého cíle.
Koeficient kvality – souvislost reklamy s tematickým zaměřením dané stránky partnerského webu v případě, že cílíte na klíčová slova nebo témata stránek.
U platebního modelu CPC (nikoliv modelu CPT) také míra prokliku (CTR) – čím je hodnota CTR vyšší, tím větší je pravděpodobnost, že zaplatíte nižší cenu za proklik nebo se váš inzerát zobrazí na vyšší pozici.