Krok 3: Zadejte do reklamní sestavy typ cílení
Pokud jste vytvořili kampaň s reklamními sestavami, přichází na řadu zadání typu cílení. Po prokliku do reklamní sestavy zvolíte záložku příslušného typu cílení a toto cílení reklamní sestavě přiřadíte.
Postup pro jednotlivé typy cílení najdete zde:
- Umístění
- Témata
- Zájmy
- Zájmy o koupi
- Klíčová slova
- Vlastní seznamy zákazníků
- Podobná publika (Lookalike)
Pokud do jedné reklamní sestavy zadáte více různých typů cílení (například Umístění a Zájmy, Umístění a Retargeting), vytvoříte jejich kombinaci.
Pokud cílení nechcete kombinovat, je nutné různé druhy cílení zadávat do samostatných reklamních sestav.
Zadání více typů cílení – ale jednoho druhu – do jedné reklamní sestavy (například více různých Zájmů nebo více různých Umístění, a podobně) je v pořádku – na rozdíl od příkladu výše nevzniká jejich průnik.
Možnosti zadání CPC/CPT pro typ cílení
Cenu za proklik/za tisíc zobrazení můžete nastavit nejen pro reklamní sestavy, ale také pro zvolené typy cílení. Pokud je zadaná max. CPC/CPT na úrovni reklamní sestavy i typu cílení, systém se bude řídit hodnotou zadanou na nižší úrovni – tj. částkou zadanou u typu cílení.
Možnost zadání filtru Pohlaví
Přečtěte si, jak vaši inzerci v Obsahové síti můžete zacílit podle Pohlaví.