Krok 2: Založte reklamní sestavu
Po nastavení kampaně založte reklamní sestavu.
- Po nastavení kampaně založte reklamní sestavu.
- Zadejte název reklamní sestavy – Nezapomeňte sestavy vhodně pojmenovat, abyste i při jejich větším počtu neztráceli přehled a mohli je snadno filtrovat podle názvu.
- Zadejte max. CPC/CPT sestavy – Nastavte maximální cenu za proklik (max. CPC) nebo maximální cenu za tisíc zobrazení (CPT) podle platebního modelu, který jste si vybrali v úvodním nastavení kampaně.
Doporučení k nastavení CPC/CPT reklamy
S vyšší max. CPC/CPT roste zásah uživatelů – s vyšší max. CPC/CPT spíše oslovíte v požadované frekvenci zobrazení zadanou cílovou skupinu a dosáhnete svého cíle.
Dbejte na to, aby byl dostatečný poměr mezi max. CPC/CPT a nastaveným denním rozpočtem. Podívejte se, jaký poměr denní rozpočet : maximální CPT/CPC doporučujeme dodržet.
Frekvence zobrazení sestavy
Jak jsme vysvětlili, Frekvenci zobrazení reklamy jednomu uživateli za den nebo týden můžete upravovat nejen pro celou kampaň, ale i pro jednotlivé reklamní sestavy. Informace a doporučení k nastavení Frekvence zobrazení najdete v předchozí podkapitole.