Krok 3: Vytvořte reklamní sestavu
1. Po nastavení kampaně založte reklamní sestavu/y. Cílení na vlastní seznamy zákazníků doporučujeme mít v samostatné reklamní sestavě. Pokud byste ho vložili do sestavy spolu s dalším cílením, systém by cílil na kombinaci obou cílení.
2. Zadejte název reklamní sestavy. Nezapomeňte sestavy správně pojmenovat, abyste i při jejich větším počtu neztráceli přehled a mohli je snadno filtrovat podle názvu.
3. Zadejte max. CPC/CPT sestavy. V nastavení sestavy zadejte maximální cenu za proklik / cenu za tisíc zobrazení podle toho, jaký platební model jste zvolili v nastavení kampaně.
Doporučení k nastavení max. CPC/CPT
S vyšší max. CPC/CPT roste zásah uživatelů – s vyšší max. CPC/CPT spíše oslovíte v požadované frekvenci zobrazení zadanou cílovou skupinu a dosáhnete svého cíle.
Dbejte na to, aby byl dostatečný poměr mezi max. CPC/CPT a nastaveným denním rozpočtem. Podívejte se, jaký poměr denní rozpočet : maximální CPT/CPC doporučujeme dodržet.
Možnost úpravy frekvence zobrazení uživateli u sestavy
Frekvenci zobrazení reklamy jednomu uživateli za den či týden můžete upravovat nejen pro celou kampaň, ale i pro jednotlivé reklamní sestavy.
Doporučení k nastavení frekvence zobrazení najdete v předchozí podkapitole.