Nápověda menu

Krok 1: Nahrajte emailové adresy

Pro nahrávání emailových seznamů jsou připraveny 2 možnosti:

  1. Manuální nahrání seznamu ve formátu csv. Soubor musí obsahovat 1 emailovou adresu na řádek. V případě, že bude soubor obsahovat nevalidní email, např: kvetinka88.seznam.cz, bude tento záznam přeskočen/ignorován. Maximální velikost pro ručně importovaný seznam je 500 MB.
  2. Automatické nahrávání pomocí API viz dokumentace. Limity pro používání API jsou také popsané v dokumentaci.

Manuální nahrání seznamu ve formátu csv:

1. V záložce Nástroje – Retargeting vytvořte nový retargetingový seznam a zadejte Typ seznamu jako Emailový. Podrobný návod jak na to najdete v naší Nápovědě.

2. Před vlastním nahráním seznamu je potřeba odsouhlasit dodatečné podmínkypro používání této službySmluvní podmínky může v účtu přijmout jen do něj přihlášený uživatel (na základě emailu + hesla), nikoliv účet s přidělenými přístupy. K importu emailových adres fyzicky dojde až po jejich odsouhlasení.

Retargetingový seznam typu e-mailový nepracuje s cookies, je tvořen emailovými adresami.

Délku členství emailové adresy v retargetingovém seznamu určujete sami aktualizací seznamu – ať už ruční přes csv nebo automatizovanou přes API. Dobu výdeje reklamy můžete ovlivnit také nastavením doby běhu kampaně.

Inzerent může nahrát do jednoho účtu více seznamů vlastních zákazníků. Může tak segmentovat, což vřele doporučujeme, pokud jsou jednotlivá publika dostatečně veliká.

Speciální emailový seznam vlastních zákazníků začne zobrazovat publika (karta NástrojeRetargeting) až ve chvíli, kdy bude přiřazený alespoň v jedné reklamní sestavě.

Retargetingový seznam založený na emailových adresách nejde vložit do kombinace s jiným retargetingovým seznamem a není možné ho vyloučit z vyhledávání. Více informací o chování tohoto typu retargetingového seznamu si nastudujte v Nápovědě.