Doporučené postupy pro zadávání reklam do kampaně s vlastními seznamy zákazníků
- Dobře si rozmyslete, jaká strategie segmentování je pro váš business vhodná a vše si naplánujte.
- Pokud je to v souladu s vaší strategií, zvažte vyloučení retargetingového seznamu uživatelů, kteří u vás již nakoupili. Díky tomu nebudete reklamou zbytečně oslovovat uživatele, kteří již kýženou akci dokončili. Nastavení je snadné.
- Testujte různé reklamní formáty.
- Jednotlivé formáty reklamy rozdělte do samostatných reklamních sestav nebo kampaní. Každý formát reklamy vyžaduje jinou max. CPC/CPT a často také frekvenci zobrazení reklamy. Snáze se vám budou kontrolovat výsledky a následné optimalizační kroky budou přesnější.
- Tvořte reklamy na míru zvolenému seznamu zákazníků. Jen přesně zacílená a dostatečně relevantní reklama zaujme uživatele a dosáhne dobrého CTR.