Nápověda menu

Krok 3: Vytvořte kampaň

1. V administračním rozhraní Skliku vyberte možnost Vytvořit kampaň a založte Obsahovou kampaň.

Kromě klasických obsahových kampaní lze Lookalike využít také u Videokampaně a Produktové kampaně (za předpokladu použití Dynamického banneru).

2. V základním přehledu nastavte vhodně tyto parametry:

název kampaně a úvodní sestavys ohledem na přehlednost při větším počtu kampaní v účtu
a pro potřeby snadného filtrování
platební modeldoporučeno CPC
u Brandingu a Videa zvolte CPT
maximálně povolený denní rozpočetmin. 30 Kč
upravíte kdykoli v nastavení kampaně
výchozí maximálně nabízená CPC/CPTmin. 0,50 Kč
vyšší cena může zlepšit pozici reklamy

Pokud zakládáte novou kampaň v administračním rozhraní Skliku, budete muset při jejím zakládání založit také první reklamní sestavu a následně vybrat typ reklamy.

Více k tomuto kroku naleznete v následující kapitole.

3. Po založení kampaně se vraťte se do jejího Nastavení a zadejte další užitečné parametry kampaně.

Doporučení: Denní budget kampaně a Frekvence zobrazení reklamy

Dbejte na to, aby byl dostatečný poměr mezi max. CPC/CPT a nastaveným denním rozpočtem. Pokud se vám kampaně vyplácí, měl by být denní rozpočet nastavený alespoň o 20 % výše, než je průměrná denní investice, aby nedošlo k omezení kampaní v případě zvýšené poptávky (například v sezóně).

Podívejte se, jaký poměr denní rozpočet : maximální CPT/CPC doporučujeme dodržet.

U Lookalike kampaní doporučujeme pracovat především s Frekvencí zobrazení reklamy, kde nastavujete maximální počet zobrazení reklamy jednomu uživateli za den či týden. Obecně platí, že čím vizibilnější formát reklamy, tím nižší frekvenci zobrazení můžete nastavit.

A jakou frekvenci zobrazení doporučujeme nastavit pro jednotlivé typy cílení a formáty reklamy?