Typy cílení v Obsahové síti
Vaše reklama se bude na webech Obsahové sítě zobrazovat na základě vámi zadaného typu cílení:
Cílení na webové stránky:
Cílení na uživatele:
- Zájmy
- Zájmy o koupi
- Retargeting a Dynamický retargeting – cílí na uživatele, kteří již váš web navštívili. Jedná se o specifický typ cílení, proto jsme mu věnovali samostatnou lekci, ve které najdete kompletní informace.
- Dynamický retargeting návštěvníků produktů na webech Seznamu
- Vlastní seznamy zákazníků – jedná se o cílení na vlastní e-mailové seznamy či databáze pro oslovení vašich registrovaných, stávajících nebo potenciálních zákazníků (samozřejmě je nutné mít od uživatelů souhlas).
- Podobná publika (Lookalike)
- Filtr na věk – Filtr na věk není standardním typem cílení a nelze ho tedy využít samostatně. Jedná se o pomocný filtr ostatních typů cílení.
- Filtr na pohlaví – Filtr pohlaví není standardním typem cílení a nelze ho tedy využít samostatně. Jedná se o pomocný filtr ostatních typů cílení.
TIP: Přečtěte si na blogu jak funguje nové cílení na zájmy.
Jednoduchá obsahová kampaň:
Pro maximalizaci zásahu doporučujeme využít vedle běžných obsahových kampaní také Jednoduchou obsahovou kampaň. Jednoduchá obsahová kampaň se nastavuje identicky jako Obsahová kampaň s tím rozdílem, že má některé možnosti nastavení skryté. Toto nedostupné nastavení se pak řídí výchozí hodnotou/nastavením v Obsahové kampani nebo není pro výdej aplikovaná. Cena za proklik bývá výrazně nižší oproti ostatním obsahovým kampaním.
Pro základní orientaci v typech cílení do Obsahové sítě se můžete podívat také na následující video: