Nápověda menu

Krok 1: Založte kampaň

  • Po založení kampaně doporučujeme vrátit se do jejího Nastavení a zadat další užitečné parametry kampaně, jako jsou: Začátek a konec kampaně, Frekvence zobrazení reklamy, Volba regionu, Cílení na zařízení a další.

Doporučení k nastavení Frekvence zobrazení reklamy

U Brandingu doporučujeme pracovat především s Frekvencí zobrazení reklamy, která určuje maximální počet zobrazení reklamy jednomu uživateli za den či týden. Přednastavená hodnota je 10 zobrazení/den a je možné ji libovolně měnit.

Doporučená Frekvence zobrazení reklamy pro Branding je 3 zobrazení/den jednomu uživateli, respektive 12 zobrazení/týden jednomu uživateli.

Frekvence nastavená u kampaně se vztahuje ke každé reklamní sestavě v ní zvlášť – pokud je v kampani 5 reklamních sestav a kampani nastavíte 3 zobrazení denně, reklama se může zobrazit jednomu uživateli až 15x.

Frekvenci zobrazení můžete nastavit také na úrovni reklamních sestav. Systém se řídí hodnotou nastavenou na nejnižší možné úrovni – pokud je frekvence zobrazení zadaná u kampaně i reklamní sestavy, systém se bude řídit hodnotou zadanou u reklamní sestavy.