Krok 1: Založte kampaň
- V administračním rozhraní Skliku založte typ kampaně Obsahová kampaň.
- Zadejte vhodný název kampaně, abyste i při jejich větším počtu neztráceli přehled v účtu a mohli kampaně snadno filtrovat podle názvu.
- Zvolte variantu platebního modelu kampaně CPT. – Při použití CPC modelu se Branding pravděpodobně nebude zobrazovat nebo se bude zobrazovat nestabilně.
- Nastavte maximálně povolený denní rozpočet. Tuto hodnotu lze později v Nastavení kampaně kdykoliv upravit. – Dbejte na to, aby byl dostatečný poměr mezi CPT a nastaveným denním rozpočtem. Podívejte se, jaký poměr denní rozpočet : maximální CPT/CPC doporučujeme dodržet.
- Po založení kampaně doporučujeme vrátit se do jejího Nastavení a zadat další užitečné parametry kampaně, jako jsou: Začátek a konec kampaně, Frekvence zobrazení reklamy, Volba regionu, Cílení na zařízení a další.
Doporučení k nastavení Frekvence zobrazení reklamy
U Brandingu doporučujeme pracovat především s Frekvencí zobrazení reklamy, která určuje maximální počet zobrazení reklamy jednomu uživateli za den či týden. Přednastavená hodnota je 10 zobrazení/den a je možné ji libovolně měnit.
Doporučená Frekvence zobrazení reklamy pro Branding je 3 zobrazení/den jednomu uživateli, respektive 12 zobrazení/týden jednomu uživateli.
Frekvence nastavená u kampaně se vztahuje ke každé reklamní sestavě v ní zvlášť – pokud je v kampani 5 reklamních sestav a kampani nastavíte 3 zobrazení denně, reklama se může zobrazit jednomu uživateli až 15x.
Frekvenci zobrazení můžete nastavit také na úrovni reklamních sestav. Systém se řídí hodnotou nastavenou na nejnižší možné úrovni – pokud je frekvence zobrazení zadaná u kampaně i reklamní sestavy, systém se bude řídit hodnotou zadanou u reklamní sestavy.