Nápověda menu

Doporučení k Branding kampaním

Co dodržovat, aby Branding dosahoval co nejlepších výsledků?

  • Branding zakládejte do samostatné kampaně s platebním modelem CPT. – Při použití CPC modelu se Branding pravděpodobně nebude zobrazovat nebo se bude zobrazovat nestabilně.
  • Potřebná výše CPT se může v čase měnit, převážně v závislosti na sezóně. – Při nízkém CPT se může stát, že se kampaň přestane zobrazovat. Ověřte zejména při nástupu sezóny, zda nedošlo k pozastavení zobrazování Brandingu vlivem nedostatečné nabídky CPT.
  • Omezte počet zobrazení reklamy jednomu uživateli. – Pro dosažení nejlepšího efektu doporučujeme nastavit frekvenci zobrazení na 3 zobrazení jednomu uživateli za den, respektive 12 zobrazení reklamy jednomu uživateli na týden.
  • Doporučujeme využít cílení na zájmy uživatelů. – Díky němu oslovíte relevantní publikum svých potenciálních zákazníků a máte jistotu, že se vaše reklama bude zobrazovat na všech webech dostupných pro Branding (množství webů se může rozšiřovat). 

V případě, že je kampaň limitovaná v zobrazeních denním rozpočtem, doporučujeme:

  • Zpřesnit cílení: Například pomocí zájmů, které má vaše cílová skupina, nebo zacílit například na konkrétní sekci umístění. Takto cílená reklama vám přinese lepší výsledky než plošná kampaň, která je omezená denním rozpočtem.
  • Omezit zobrazování reklamy pomocí časového plánování v době, kdy máte vypozorováno, že vaši zákazníci reagují na reklamu nejméně. Pracovat můžete například s odlišným chováním uživatelů o víkendech oproti pracovním dnům, s pracovní a mimopracovní dobou a podobně.

V případě retargetingového cílení na vysoce relevantní seznam s úzkou skupinou uživatelů se nebojte CPT navýšit až o 50 %, abyste měli jistotu, že oslovíte maximum uživatelů z tohoto publika.

Branding vyhodnocujte komplexně.