Krok 3: Vytvořte reklamní sestavu
- Po nastavení kampaně založte reklamní sestavu/y. – U tohoto typu kampaně zpravidla vystačíte s jednou reklamní sestavou, pokud nechcete zboží dále segmentovat.
- Nezapomeňte sestavu/y vhodně pojmenovat, abyste i při jejich větším počtu neztráceli v účtu přehled a mohli je snadno filtrovat podle názvu.
Doporučení k nastavení max. CPC/CPT
Sestava si automaticky přebírá hodnotu max. CPC/CPT z nastavení kampaně. Lze však upravit výši max. CPC/CPT i na úrovni sestavy, čímž toto nastavení dostává přednost. Dále lze hodnotu nastavit individuálně i na úrovni cílení, věku, pohlaví, zařízení, ale o tom více zde.
TIP: Protože konverzní poměr tohoto cílení bude pravděpodobně o něco nižší než u klasického DRTG, doporučujeme pro začátek nastavit CPC nižší než u stávajícího DRTG.
Myslete však na to, že s vyšší max. CPC roste zásah uživatelů – s vyšší max. CPC spíše oslovíte v požadované frekvenci zobrazení zadanou cílovou skupinu a dosáhnete svého cíle.