Krok 2: Založte kampaň
- V administračním rozhraní Skliku vyberte možnost Vytvořit kampaň, poté založte Produktovou kampaň a zvolte Dynamický retargeting.
- Zadejte vhodný název kampaně, abyste i při jejich větším počtu neztráceli ve vašem účtu přehled a mohli je v případě potřeby snadno filtrovat podle názvu.
- Zvolte vhodnou variantu platebního modelu kampaně. Doporučujeme použít platební model CPC.
- Nastavte maximálně povolený denní rozpočet. Tuto hodnotu lze později v Nastavení kampaně kdykoliv upravit.
Doporučení: Denní budget kampaně a Frekvence zobrazení reklamy
Dbejte na to, aby byl dostatečný poměr mezi max. CPC/CPT a nastaveným denním rozpočtem. Pokud se vám kampaně vyplácí, měl by být denní rozpočet nastavený alespoň o 20 % výše, než je průměrná denní investice, aby nedošlo k omezení kampaní v případě zvýšené poptávky (například v sezóně).
Podívejte se, jaký poměr denní rozpočet : maximální CPT/CPC doporučujeme dodržet.
Doporučená frekvence zobrazení pro šablonu DRTG je 3 – 5 zobrazení na den, respektive 20 – 30 zobrazení na týden.
A jakou frekvenci zobrazení doporučujeme nastavit pro jednotlivé typy cílení a formáty reklamy?