Proč používat DRTG návštěvníků Seznamu
DRTG návštěvníků Seznamu efektivně doplňuje portfolio našich obsahových kampaní. Díky tomuto cílení dokážeme oslovit větší počet uživatelů za relativně nízké náklady. A abychom si nekanibalizovali stávající retargetingové kampaně, vyloučili jsme stávající publikum návštěvníků webu a vytvořili jsme z DRTG návštěvníků Seznamu rentabilní akviziční kampaň. To je u e-shopových kampaní orientovaných na výkon velmi žádoucí chování.
– Stanislav Kvasničák ze společnosti Robot World s.r.o.
Výhody tohoto cílení jsou:
- Získání nového zdroje vysoce relevantní návštěvnosti z vyhledávání na Seznamu a Zboží.cz (aniž by byla třeba návštěva vašeho webu).
- Snižuje dopady konce podpory cookies třetích stran u hlavních prohlížečů.
- Data jsou plně kompatibilní s GDPR a k použití cílení není třeba souhlasu uživatele na inzerentově webu.
Nabízí se srovnání s klasickým Dynamickým Retargetingem
DRTG návštěvníků Seznamu dokáže doručit o desítky procent více nových uživatelů i nových zákazníků za cenu za proklik o několik procent nižší než klasický DRTG.