Doporučení ke kampani DRTG návštěvníků Seznamu
- Vylučte RTG seznam návštěvníků webu. Tím docílíte vytvoření zcela unikátního kanálu pro akvizici.
- Pracujte s délkou členství DRTG seznamu. Podle toho, jak přesné chcete akviziční cílení mít.
- Adekvátně nastavte výši max. CPC. Doporučujeme pro začátek nastavit CPC o něco nižší než u stávajícího DRTG. Myslete však na to, že s vyšší max. CPC roste zásah uživatelů.
- Dbejte na to, aby byl nastaven dostatečný poměr mezi max. CPC a denním rozpočtem kampaně.
- Pracujte s Frekvencí zobrazení. Optimálně 4 až 5 zobrazení za den.
- Nastavte alespoň 2 Šablony a testuje jejich výkon.
- DRTG návštěvníků Seznamu vyhodnocujte za pomoci vhodných metrik.