Dynamický retargeting návštěvníků produktů na webech Seznamu

Dynamický retargeting návštěvníků produktů na webech Seznamu

Prostřednictvím Dynamického retargetingu návštěvníků produktů na webech Seznamu (dále jen DRTG návštěvníků Seznamu) zobrazujete reklamu na konkrétní produkt z vašeho XML feedu uživatelům, kteří jej hledali ve vyhledávači Seznam.cz nebo si jej prohlíželi na Zboží.cz a přitom nemuseli vůbec navštívit váš web.

Reklama se zobrazuje v obsahové síti ve formě šablony dynamického banneru spolu s dalšími relevantními produkty z vašeho XML feedu.

DRTG návštěvníků Seznamu je tedy funkce vhodná pro e-shopy s XML feedem na Zboží.cz, které mají vyšší počet napárovaných nabídek na produkty Zboží.cz. Většího objemu návštěvnosti z kampaně dosáhnou inzerenti, kteří nabízejí produkty s vyšší hledaností na Seznam.cz nebo Zboží.cz.

Jedná se o nejpřesnější akviziční cílení v obsahové síti (dokonce přesnější než Zájmy o koupi) – je vhodné pro získání nových, relevantních uživatelů bez tvrdých cílů v podobě last click konverzí s určitou cenou za konverzi či PNO.

Pokud s akvizičními kampaněmi začínáte, DRTG návštěvníků produktů Seznamu je nejvhodnější volba.