Nápověda menu

Krok 6: Zadejte do reklamní sestavy typ cílení

Pokud jste vytvořili kampaň s reklamními sestavami, přichází na řadu zadání typu cílení.

Po prokliku do reklamní sestavy zvolíte záložku příslušného typu cílení a toto cílení reklamní sestavě přiřadíte s konkrétní položkou (RTG seznam, KW, Téma atd.).

Postup pro jednotlivé typy cílení najdete zde:

Testujte a vyhodnocujte

Do jedné reklamní sestavy můžete zadat více cílení jednoho druhu (více různých Zájmů o koupi, více různých Témat, více různých Zájmů a podobně), systém bude po čase ve výdeji upřednostňovat cílení více relevantní pro uživatele.

Pokud do jedné reklamní sestavy zadáte více různých druhů cílení (například Umístění a Zájmy, Umístění a Retargeting), vytvoříte jejich kombinaci a výdej omezíte.

Vyloučení stávajících uživatelů u akvizičních kampaní

U kampaní, jejichž cílem je akvizice, doporučujeme vyloučit retargetingový seznam (RTG seznam) se všemi návštěvníky webu. Reklama se bude zobrazovat jen uživatelům, kteří na webu inzerenta dosud nebyli.

RTG seznamy můžete vyloučit na úrovni reklamních sestav (záložka Retargeting po prokliku do reklamní sestavy) i celých kampaní (záložka Retargeting po prokliku do kampaně).

Určitě začněte tím, že vyloučíte RTG seznam uživatelů, kteří provedli v posledním libovolném období konverzi.