Krok 5: Vytvořte reklamní sestavu
Po nastavení kampaně založte reklamní sestavu/y. Nezapomeňte sestavy vhodně pojmenovat, abyste i při jejich větším počtu neztráceli v účtu přehled a mohli je snadno filtrovat podle názvu.
Zadejte max. CPC/CPT sestavy. V nastavení sestavy zadejte maximální cenu za proklik nebo cenu za tisíc zobrazení reklamy – podle zvoleného platebního modelu v nastavení kampaně.
Doporučení k nastavení CPC/CPT
Sestava si automaticky přebírá hodnotu max. CPC/CPT z nastavení kampaně. Lze však upravit výši max. CPC/CPT i na úrovni sestavy, čímž toto nastavení dostává přednost. Dále lze hodnotu nastavit individuálně i na úrovni cílení, věku, pohlaví, zařízení, ale o tom více zde.
S vyšší max. CPC/CPT roste zásah uživatelů, tedy spíše oslovíte v požadované frekvenci zobrazení zadanou cílovou skupinu a dosáhnete svého cíle. Doporučujeme především zpočátku CPC nastavit obezřetně a nabídky upravovat podle dosahovaného výkonu.
TIP: Protože konverzní poměr tohoto cílení bude pravděpodobně o něco nižší než u klasického DRTG, doporučujeme pro začátek nastavit CPC nižší než u stávajícího DRTG.
Nabídku max. CPC/CPT můžete u Dynamického banneru zadat na více úrovních (reklamní sestava, cílení, Produktová skupina,…). Systém se vždy bude řídit nabídkou zadanou na nejnižší možné úrovni.