Krok 4: Založte kampaň
- V administračním rozhraní Skliku vyberte možnost Vytvořit kampaň, zvolte Produktovou kampaň a typ inzerce Dynamický banner.
- Zadejte vhodný název kampaně, abyste i při jejich větším počtu neztráceli ve vašem účtu přehled a mohli je v případě potřeby snadno filtrovat podle názvu.
- Zvolte vhodnou variantu platebního modelu kampaně (CPC/CPT). Pokud si nejste jistí, přečtěte si, který platební model kdy použít.
- Nastavte maximálně povolený denní rozpočet kampaně. Tuto hodnotu lze později v Nastavení kampaně kdykoliv upravit.
Doporučení: Denní budget kampaně a Frekvence zobrazení reklamy
Dbejte na to, aby byl dostatečný poměr mezi max. CPC/CPT a nastaveným denním rozpočtem. Pokud se vám kampaně vyplácí, měl by být denní rozpočet nastavený alespoň o 20 % výše, než je průměrná denní investice, aby nedošlo k omezení kampaní v případě zvýšené poptávky (například v sezóně).
Podívejte se, jaký poměr denní rozpočet : maximální CPT/CPC doporučujeme dodržet.
Aby byl Zásah uživatelů efektivní, měl by se počet zobrazení reklamy jednomu uživateli blížit optimální hodnotě – aby si uživatel reklamu zapamatoval, ale zároveň ho neobtěžovala.
TIP: Doporučená frekvence zobrazení pro šablonu DRTG je 3 – 5 zobrazení na den, respektive 20 – 30 zobrazení na týden.
A jakou frekvenci zobrazení doporučujeme nastavit pro jednotlivé typy cílení a formáty reklamy?
V rozhraní Skliku si ve Sloupci přehledů můžete navolit metriky vhodné pro sledování výkonu obsahových kampaní. Mezi nimi také tzv. Průměrnou frekvenci zobrazení reklamy.
Průměrná frekvence zobrazení vám ukáže, kolikrát v průměru se ve sledovaném období unikátnímu uživateli (cookie) daná kampaň/sestava/reklama zobrazila. Můžete se tak přesvědčit, zda se blíží doporučené hodnotě.