DB se optimálně nezobrazuje? – nejčastější chyby
Vaše inzerce se nezačala vydávat
Aby se Dynamický banner zobrazoval, je třeba mít:
- přiřazenou šablonu v sestavě,
- zvolené alespoň jedno cílení v sestavě,
- vytvořenou alespoň jednu produktovou skupinu v sestavě,
- minimálně dva produkty ve feedu.
Další důvody mohou být:
- Možná máte více Provozoven a nezadali jste tu správnou. Je možné, že váš Sklik účet je propojený s nesprávnou Provozovnou na Zboží.cz.
- Nemáte v administraci Firem.cz nahrané logo u správné Provozovny.
- Váš XML feed neplní základní požadavky.
- Zkontrolujte, zda vyloučené cílení nebo použitá kombinace cílení nebrání výdeji reklamy.
- Nemusí být nastavená dostatečná cena za proklik / cena za tisíc zobrazení reklamy. Případně otestujte její navýšení.
Vaše inzerce se přestala vydávat
V tomto případě zkontrolujte, zda:
- Jsou zadané Produktové skupiny skutečně aktuální? přejmenování parametrů v XML feedu, které jsou zadané v Produktové skupině.
V XML feedu dojde například k přejmenování kategorie použité v Produktových inzerátech Dětské hračky | Hračky ze dřeva na nové Dětské zboží | Hračky | Dřevěné hračky.
- Nastavená frekvence zobrazení reklamy není příliš nízká.
- V kampaních s platebním modelem CPC nebyla příliš nízká míra prokliku (běžně například pouze v nižších setinách procenta), která způsobila, že se reklama přestala zobrazovat. Pokud ano, otestujte navýšení CPC, zvolte jiný typ cílení nebo zvažte nastavení platebního modelu kampaně na CPT.
- Nedochází k vyčerpání denního limitu kampaně.
Více se dozvíte v náší nápovědě.