Nápověda menu

Doporučení k nastavení Dynamického banneru

  1. Zařaďte dynamický banner jak do akvizičních, tak do retargetingových kampaní. Jedině tak vytěžíte plný potenciál tohoto kreativního formátu.
  2. Pro dynamický banner si založte novou kampaň kvůli snadnějšímu vyhodnocení.
  3. Buďte sami kreativní a využijte všech možností šablon. Vytvářejte šablony zvlášť pro jednotlivé kategorie a využijte popisu a prvků nabídky z XML feedu (<CUSTOM_LABEL_3>) v šabloně.
  4. V šabloně využijte Popis, který slouží jako slogan – váš banner bude pro uživatele atraktivnější.
  5. Stejně tak pracujte rozmanitě s produktovými skupinami. Navolte si inzerované produkty v produktové skupině, které se vám vyplatí inzerovat.
  6. Relevantně nakombinujte cílení a inzerované produkty. Zamyslete se, které cílení obsahuje jaké publikum a ukažte těmto uživatelům relevantní DB s produkty pro ně.
  7. . Upravte Frekvenci zobrazení reklamy – doporučená hodnota: 5 zobrazení
  8.  Upravujte cílení pro zařízení, behaviorální i umístění a hledejte nejlepší kombinaci. Čleňte sestavy dle inzerovaných kategorií ale i dle cílení.
  9. Nebojte se investovat vyšší částky do Dynamického banneru hlavně během sezóny.
  10. Dynamický banner nemusí stát vždy na konci konverzní cesty. Podívejte se do konverzních cest (v Google Analytics report Vícekanálové cesty), jak si stojí dynamický banner v nákupním procesu.

Podrobné doporučení k nastavení Dynamického banneru najdete v Sklik Nápovědě.

Dynamický banner nemusí stát vždy na konci konverzní cesty. Podívejte se na to, jak správně přistupovat k vyhodnocení výkonu Dynamického banneru.