Doporučení k nastavení Dynamického banneru
- Zařaďte dynamický banner jak do akvizičních, tak do retargetingových kampaní. Jedině tak vytěžíte plný potenciál tohoto kreativního formátu.
- Pro dynamický banner si založte novou kampaň kvůli snadnějšímu vyhodnocení.
- Buďte sami kreativní a využijte všech možností šablon. Vytvářejte šablony zvlášť pro jednotlivé kategorie a využijte popisu a prvků nabídky z XML feedu (<CUSTOM_LABEL_3>) v šabloně.
- V šabloně využijte Popis, který slouží jako slogan – váš banner bude pro uživatele atraktivnější.
- Stejně tak pracujte rozmanitě s produktovými skupinami. Navolte si inzerované produkty v produktové skupině, které se vám vyplatí inzerovat.
- Relevantně nakombinujte cílení a inzerované produkty. Zamyslete se, které cílení obsahuje jaké publikum a ukažte těmto uživatelům relevantní DB s produkty pro ně.
- . Upravte Frekvenci zobrazení reklamy – doporučená hodnota: 5 zobrazení
- Upravujte cílení pro zařízení, behaviorální i umístění a hledejte nejlepší kombinaci. Čleňte sestavy dle inzerovaných kategorií ale i dle cílení.
- Nebojte se investovat vyšší částky do Dynamického banneru hlavně během sezóny.
- Dynamický banner nemusí stát vždy na konci konverzní cesty. Podívejte se do konverzních cest (v Google Analytics report Vícekanálové cesty), jak si stojí dynamický banner v nákupním procesu.
Podrobné doporučení k nastavení Dynamického banneru najdete v Sklik Nápovědě.
Dynamický banner nemusí stát vždy na konci konverzní cesty. Podívejte se na to, jak správně přistupovat k vyhodnocení výkonu Dynamického banneru.