Cílení Dynamického banneru
Pro Dynamický banner můžete využít jakékoliv cílení do Obsahové sítě Skliku kromě Dynamického retargetingu.
Pokud do reklamní sestavy s přiřazenou Šablonou přidáte DRTG seznam, sestava se bude chovat jako Dynamický retargeting.
TIP: Dynamický banner doporučujeme používat především s cílením na uživatele – tedy se Zájmy, Zájmy o koupi, případně s běžným Retargetingem, u kterého je předpoklad vyššího konverzního poměru.
Unikátní cesty, jak využít potenciálu Dynamického banneru
Dynamický banner nahrazující Dynamický retargeting na kategorie
Dynamický banner s vhodně nastaveným retargetingovým cílením na konkrétní kategorii webu a produktovou skupinou odpovídající kategorii, vytvoří verzi Dynamického retargetingu na kategorie. Výhody a omezení tohoto postupu popisujeme podrobně v jiné lekci.
Dynamický banner s cílením Retargeting na uživatele, kteří opustili nákupní košík
Připomeňte tak, že si uživatelé něco zapomněli v košíku pomocí dynamické šablony a získáte tak výkonný reklamní formát pro vysoce relevantní publikum.
Zároveň tyto uživatele, kteří navštívili košík, vyloučte z ostatních kampaní dynamického retargetingu.
TIP: Dynamický banner doporučujeme používat především s cílením na uživatele – tedy se Zájmy, Zájmy o koupi, případně s běžným Retargetingem, u kterého je předpoklad vyššího konverzního poměru.