Dynamický banner
Dynamický banner (DB) je kreativní formát reklamy Obsahové sítě Skliku, který je vhodný především pro akviziční kampaně.
- dokáže přivést na váš web nové potenciální zákazníky.
- pomůže zviditelnit klientův web a zvýšit počet konverzí.
Proč byste měli dát Dynamickému banneru šanci?
I když segment, kde se klient pohybuje, je značně konkurenční, přínos dynamického banneru vnímáme velmi pozitivně.
– Tomáš Hruzík, Proficio.cz a Jan Řičánek, Seznam.cz
„Dynamický banner přináší skvělý poměr cena/výkon. Za nižší cenu za proklik oproti klasické obsahové reklamě se nám podařilo získat relevantní publikum se kterým můžeme dále pracovat pomocí retargetingu. Osvědčilo se nám cílení na zájmy o koupi a umístění a důkladná selekce produktů
Dynamický banner můžete využít pro dva různé scénáře:
- Akviziční dynamický banner doporučujeme využít pro rozšíření základny návštěvníků a zákazníků. Díky němu oslovíte i ty uživatele, kteří na vašem eshopu nebyli. Doporučujeme využít všechny možnosti cílení v samostatných sestavách DB, a to zájmy, zájmy o koupi, témata a klíčová slova.
- Retargetingový dynamický banner je jedna z cest, jak ukázat zákazníkovi to, co klient nabízí ve formě kreativní reklamy. Jedná se o jednu z nejefektivnějších kampaní.
Jedná se o reklamní formát, který spojuje výhodu efektivity vždy aktuálních nabídek produktového feedu s možností oslovit zcela nové potenciální zákazníky. Prostřednictvím DB oslovíte zcela nové uživatele, s relevantními Zájmy, Zájmy o koupi, uživatele pohybující se na vhodně tematicky zaměřených webech a podobně.
DB je primárně určený pro e-shopy, které mají XML feed na Zboží.cz. Ale spustit ho mohou i ne-eshopy, které plní požadované podmínky.
DB je vhodný i pro ne-eshopy například pro cestovní kanceláře, prodejce automobilů, realit, slevové servery a další. Návod, jak v takovém případě postupovat, najdete v Sklik Nápovědě.
Nastavení DB je velmi rychlé a snadné. Tím spíš, pokud již používáte Dynamický retargeting.
- Oba jsou si vizuálně velmi podobní. Avšak Dynamický banner je na rozdíl od Dynamického retargetingu určený i k oslovení zcela nových zákazníků.
- Dynamický banner navíc umožňuje zadání nových prvků, jako je popis (slogan), popis nabídky nebo sleva, úpravu designu dle vlastního přání pomocí nastavení barev a písma (vzhled inzerce určuje specifické nastavení Šablony dynamického banneru).
- Dynamický banner je formát vhodný pro oslovení uživatelů ve fázi See a Think metodiky STDC (See – Think – Do – Care), který navíc mnohdy přináší konverze.
- Dynamický banner se navíc hodí i pro menší klienty, kteří zatím nemají s akvizičními kampaněmi příliš zkušeností.
Díky Dynamickému banneru mimo jiné naplníte retargetigové seznamy relevantními uživateli, se kterými následně můžete pracovat podle vašich potřeb.
Jak Dynamický banner vypadá, z jakých prvků se skládá a další informace k němu, si nastudujte v naší Nápovědě.