Nápověda menu

Průměrná frekvence zobrazení – příklad použití

Jaké jsou možnosti nastavení maximální frekvence zobrazení jednomu uživateli na den či týden v rámci jedné reklamní sestavy, popisujeme v Sklik Nápovědě. Najdete tu také doporučení k nastavení optimální maximální frekvence zobrazení jednomu uživateli na den či týden podle použitých formátů reklamy a zvoleného cílení.

Doporučení lze zobecnit tak, že:

  • Více vizibilním, dobře zapamatovatelným, reklamním formátům (typicky Branding, Videoreklama) nastavujete nižší maximální frekvenci zobrazení.
  • Méně vizibilním reklamním formátům, jako je například kombinovaná reklama, nastavujete vyšší frekvenci zobrazení reklamy. Je třeba myslet na to, že reklama se může zobrazit pod přehybem stránky nebo u podobného obsahu a uživatel ji tak spíše přehlédne.

Záleží samozřejmě také na dalších faktorech, jako například, co je cílem kampaně:

  • Brandová kampaň, kampaň s komplikovaným sdělením, kampaň propagující ojedinělý produkt a další, si mohou dovolit vyšší frekvenci zobrazení jednomu uživateli.
  • Pokud je cílem reklamy připomenutí se lidem (například připomenutí značky, kterou již dobře znají), může stačit nastavení nižší frekvence zobrazení.

TIP: Testujte, abyste zjistili, jaká frekvence je nejvhodnější pro vaší firmu, reklamní sdělení, formát, způsob cílení a další faktory.

Využití:

  • Reklamu Unikátním uživatelům zobrazujte v optimální frekvenci – snažte se, aby metrika Průměrná frekvence zobrazení uživateli odpovídala efektivní hodnotě.

Dosaženou Průměrnou frekvenci zobrazení hodnoťte až za statisticky významné období (nikoliv například jeden den).