Průměrná frekvence zobrazení – příklad použití
Jaké jsou možnosti nastavení maximální frekvence zobrazení jednomu uživateli na den či týden v rámci jedné reklamní sestavy, popisujeme v Sklik Nápovědě. Najdete tu také doporučení k nastavení optimální maximální frekvence zobrazení jednomu uživateli na den či týden podle použitých formátů reklamy a zvoleného cílení.
Doporučení lze zobecnit tak, že:
- Více vizibilním, dobře zapamatovatelným, reklamním formátům (typicky Branding, Videoreklama) nastavujete nižší maximální frekvenci zobrazení.
- Méně vizibilním reklamním formátům, jako je například kombinovaná reklama, nastavujete vyšší frekvenci zobrazení reklamy. Je třeba myslet na to, že reklama se může zobrazit pod přehybem stránky nebo u podobného obsahu a uživatel ji tak spíše přehlédne.
Záleží samozřejmě také na dalších faktorech, jako například, co je cílem kampaně:
- Brandová kampaň, kampaň s komplikovaným sdělením, kampaň propagující ojedinělý produkt a další, si mohou dovolit vyšší frekvenci zobrazení jednomu uživateli.
- Pokud je cílem reklamy připomenutí se lidem (například připomenutí značky, kterou již dobře znají), může stačit nastavení nižší frekvence zobrazení.
TIP: Testujte, abyste zjistili, jaká frekvence je nejvhodnější pro vaší firmu, reklamní sdělení, formát, způsob cílení a další faktory.
Využití:
- Reklamu Unikátním uživatelům zobrazujte v optimální frekvenci – snažte se, aby metrika Průměrná frekvence zobrazení uživateli odpovídala efektivní hodnotě.
Dosaženou Průměrnou frekvenci zobrazení hodnoťte až za statisticky významné období (nikoliv například jeden den).