Interscroller
Jedná se o největší mobilní formát v Obsahové síti, který navíc reaguje na scrollování stránky v mobilu. Samotné reklamní sdělení se nachází v pozadí stránky, kde ho návštěvník scrollováním postupně odkrývá.
Díky svému zpracování upoutá Interscroller mnohem více pozornosti než klasický banner. A jeho výroba je přitom jednoduchá.
S ohledem na vysokou vizibilitu je obzvláště vhodný pro fáze See a Think z frameworku STDC. Samozřejmě ho využijete i pro fáze Do a Care, například pomocí retargetingu.
Podrobné technické parametry najdete v Nápovědě.
Jak z Interscrolleru získáte maximum?
- Doporučujeme využít cílení na zájmy uživatelů, díky kterému oslovíte relevantní publikum svých potenciálních zákazníků. Interscroller je možné, stejně jako ostatní typy reklam, kombinovat se všemi dostupnými typy cílení.
- V případě, že je kampaň limitovaná v zobrazeních denním rozpočtem, doporučujeme zpřesnit cílení – např. pomocí zájmů, pohlaví nebo věkové skupiny, které má vaše cílová skupina. Taková cílená reklama vám přinese lepší výsledky než plošná kampaň, která je jen omezená denním rozpočtem.
- V případě kombinace více typů užších cílení (např. sekce novinky.cz/automoto a uživatelé se zájmem o fotbal) může dojít ke znatelnému omezení potenciálních zobrazení.
- Pro Interscroller je možné využít také retargeting stávajících návštěvníků vašeho webu. Pokud například uvádíte nový produkt na trh, můžete pomocí Interscrolleru cíleného na uživatele, kteří váš web navštívili během posledních šesti měsíců, dát vědět formátem, který rozhodně nepřehlédnou.
- V případě retargetingového cílení na vysoce relevantní seznam s menším množstvím uživatelů se nebojte CPT navýšit až o 50 %, abyste měli jistotu, že oslovíte maximum uživatelů z tohoto publika.
Platební model kampaní pro Interscroller
Doporučujeme výhradně platbu za tisíc zobrazení (CPT). Důvodem je, že formát se při CPC modelu nebude pravděpodobně zobrazovat, protože nedosáhne minimální nutné ceny za tisíc zobrazení.
Doporučené CPT je od 70 Kč výše.