Vaše kampaň DRTG návštěvníků webu Seznamu se zobrazuje málo nebo vůbec
Zobrazuje se vaše reklama málo nebo se nezobrazuje vůbec? V tomto případě zkontrolujte, zda:
Typ Provozovny – DRTG návštěvníků Seznamu funguje jen pro Provozovny ve stavu „OK“. Pokud je vaše Provozovna typu “Sklik” (typicky ne-eshopy), DRTG návštěvníků Seznamu pro tuto Sklik Provozovnu fungovat nebude.
Spárovanost nabídek – K tomu aby kampaň DRTG návštěvníci webů Seznam.cz mohla fungovat, potřebuje naplněný seznam DRTG návštěvníků webů Seznamu. Tento seznam se plní jen tehdy, pokud může systém napárovat inzerentovy nabídky na produkty Zboží.cz. Předpokladem tak je, že má účet dostatečné množství napárovaných nabídek.
Počet spárovaných položek si zkontrolujete v administraci Zboží.cz.
Jak zajistit vyšší míru spárovanosti nabídek s produkty si můžete přečíst v Nápovědě Zboží.cz.
Hledanost produktů – Berte v úvahu, že samotná vysoká spárovanost nabídek není klíčem ke 100% úspěchu. Pokud mají produkty, které nabízíte, minimální hledanost, bude tomu odpovídat také velikost publika.
Počet produktů vyhovujících nastavenému filtru inventáře – Pokud jste nastavili Filtr inventáře (produktové skupiny), zkontrolujte, zda jste okruh produktů neomezili příliš. Produktová skupina by měla vždy zahrnovat alespoň 100 nabídek.
Defaultní délka seznamu DRTG návštěvníků Seznamu jsou 3 dny. V některých případech vám může pomoci navýšit počet uživatelů v tomto DRTG seznamu prodloužení délky jeho platnosti – maximum je 5 dní.
Vždy velmi pečlivě zvažte, zda prodloužením délky členství v seznamu nebudete uživatele zbytečně obtěžovat a nesnížíte tak efektivitu svojí reklamy.