Jak to funguje
Návštěvník search.seznam.cz zahledá nákupní dotaz – to poznáte například podle toho, že se zobrazila upoutávka Zboží.cz. Nebo na Zboží.cz vyhledá produkt/navštíví detail produktu.
Pokud má inzerent daný produkt ve svém aktivním feedu na Zboží.cz, systém uživatele automaticky přidá do nového speciálního retargetingového seznamu DRTG – Návštěvníci produktů na webech Seznamu.
Tento seznam se automaticky zobrazí v rozhraní každého inzerenta s aktivním propojením účtu Skliku se Zbožím.cz, ve kterém má provozovnu s aktivním XML feedem.
DRTG seznam Návštěvníci produktů na webech Seznamu se začne plnit uživateli až poté, co je přiřazený v reklamní sestavě. Tedy nejprve u něj uvidíte nulu.
Abyste zajistili, že se vaše reklama bude zobrazovat pouze novým uživatelům, kteří váš e-shop neznají nebo se na něm dlouho nepohybovali, doporučujeme v záložce Retargeting pracovat s vyloučením RTG seznamu uživatelů, kteří již váš web v minulosti navštívili.