Dynamický retargeting návštěvníků produktů na webech Seznamu
Prostřednictvím Dynamického retargetingu návštěvníků produktů na webech Seznamu (DRTG návštěvníků Seznamu) zobrazujete reklamu na konkrétní produkt z vašeho XML feedu uživatelům, kteří jej hledali ve vyhledávači Seznam.cz nebo si jej prohlíželi na Zboží.cz a přitom nenavštívili váš web (to zajistíte vyloučením retargetingového seznamu návštěvníků vašeho webu).
Reklama se zobrazuje v obsahové síti ve formě šablony dynamického banneru spolu s dalšími relevantními produkty z vašeho XML feedu.
DRTG návštěvníků Seznamu je tedy funkce vhodná pro e-shopy s XML feedem na Zboží.cz, které mají vyšší počet napárovaných nabídek na produkty Zboží.cz. Většího objemu návštěvnosti z kampaně dosáhnou inzerenti, kteří nabízejí produkty s vyšší hledaností na Seznam.cz nebo Zboží.cz.
Jedná se o nejpřesnější akviziční cílení v obsahové síti (dokonce přesnější než Zájmy o koupi) – je vhodné pro získání nových, relevantních uživatelů bez tvrdých cílů v podobě last click konverzí s určitou cenou za konverzi či PNO.
Pokud s akvizičními kampaněmi začínáte, DRTG návštěvníků produktů Seznamu je nejvhodnější volba.