Dynamický banner
Dynamický banner (DB) je formát reklamy Obsahové sítě Skliku, který je vhodný především pro akviziční kampaně
– dokáže přivést na váš web nové potenciální zákazníky.
Jak Dynamický banner vypadá, z jakých prvků se skládá a další informace k němu, si nastudujte v naší Nápovědě.
Jedná se o reklamní formát, který spojuje výhodu efektivity vždy aktuálních nabídek produktového feedu s možností oslovit zcela nové potenciální zákazníky. Prostřednictvím DB oslovíte zcela nové uživatele, s relevantními Zájmy, Zájmy o koupi, uživatele pohybující se na vhodně tematicky zaměřených webech a podobně.
Dynamický banner je vizuálně velmi podobný Dynamickému retargetingu. Avšak Dynamický banner je na rozdíl od Dynamického retargetingu určený k oslovení nových uživatelů.
Dynamický banner je formát vhodný pro oslovení uživatelů ve fázi See a Think metodiky STDC (See – Think – Do – Care), který navíc mnohdy přináší konverze.
Díky Dynamickému banneru mimo jiné naplníte retargetigové seznamy relevantními uživateli, s kterými následně můžete pracovat podle vašich potřeb.
DB je primárně určený pro e-shopy, které mají XML feed na Zboží.cz. Ale spustit ho mohou i ne-eshopy, které plní požadované podmínky.
DB je vhodný například pro cestovní kanceláře, prodejce automobilů, realit, slevové servery a další. Návod, jak v takovém případě postupovat, najdete v Sklik Nápovědě.
Nastavení DB je velmi rychlé a snadné. Tím spíš, pokud již používáte Dynamický retargeting.