Doporučení k Branding kampaním
Co dodržovat, aby Branding dosahoval co nejlepších výsledků?
Branding zakládejte do samostatné kampaně s platebním modelem CPT.
Při použití CPC modelu se Branding pravděpodobně nebude zobrazovat nebo se bude zobrazovat nestabilně.
Potřebná výše CPT se může v čase měnit, převážně v závislosti na sezóně.
Při nízkém CPT se může stát, že se kampaň přestane zobrazovat. Ověřte zejména při nástupu sezóny, zda nedošlo k pozastavení zobrazování Brandingu vlivem nedostatečné nabídky CPT.
Omezte počet zobrazení reklamy jednomu uživateli.
Pro dosažení nejlepšího efektu doporučujeme nastavit frekvenci zobrazení na 3 zobrazení jednomu uživateli za den, respektive 12 zobrazení reklamy jednomu uživateli na týden.
Doporučujeme využít cílení na zájmy uživatelů.
Díky němu oslovíte relevantní publikum svých potenciálních zákazníků a máte jistotu, že se vaše reklama bude zobrazovat na všech webech dostupných pro Branding (množství webů se může rozšiřovat).
V případě, že je kampaň limitovaná v zobrazeních denním rozpočtem, doporučujeme:
- Zpřesnit cílení: Například pomocí zájmů, které má vaše cílová skupina, nebo zacílit například na konkrétní sekci umístění. Takto cílená reklama vám přinese lepší výsledky než plošná kampaň, která je omezená denním rozpočtem.
- Omezit zobrazování reklamy pomocí časového plánování v době, kdy máte vypozorováno, že vaši zákazníci reagují na reklamu nejméně. Pracovat můžete například s odlišným chováním uživatelů o víkendech oproti pracovním dnům, s pracovní a mimopracovní dobou a podobně.
V případě retargetingového cílení na vysoce relevantní seznam s úzkou skupinou uživatelů se nebojte CPT navýšit až o 50 %, abyste měli jistotu, že oslovíte maximum uživatelů z tohoto publika.
Branding vyhodnocujte komplexně.