Výhody Skliku

Platba za proklik

PPC je zkratkou Pay Per Click (platba za proklik). To znamená, že neplatíte za zobrazení vaší reklamy, ale platíte až když na vaši reklamu někdo kliknul. Tedy až ve chvíli, kdy někdo o váš produkt či službu projevil prokazatelný zájem.

Flexibilita

Chcete změnit nastavené ceny za proklik nebo rozpočty? Chcete změnit reklamní text/grafiku, rozšířit inzerci o nová klíčová slova nebo naopak inzerci na určitý sortiment zastavit? Není problém. Kampaně, které do Skliku nahrajete, můžete kdykoliv upravit. Do několika hodin se provedená změna projeví. Vše tak máte plně pod kontrolou.

Možnost regionalizace

Vaši reklamu nemusíte nutně cílit na celou ČR. Sklik umožňuje zacílit vaši reklamu na kraje i okresy. Pokud vaše firma působí v určitém regionu, výdej reklamy můžete omezit jen na něj.

Kontrola nad investicí

Kromě maximálních cen za proklik nastavujete vždy také denní rozpočet kampaní v účtu, který se může proinvestovat. Počet prokliků a zobrazení za období jednoho dne závisí především na nastavení denního rozpočtu a nabízené ceně za proklik. Ceny za proklik i rozpočet můžete kdykoliv změnit. Díky tomu máte výši vaší investice plně pod kontrolou.

Měřitelnost

Ve vašem Sklik účtu najdete informace o počtu zobrazení vaší reklamy, počtu prokliků, výši nákladů na inzerci, o průměrných cenách za proklik, průměrné pozici vaší inzerce. Pokud nastavíte měření konverzí, systém vám bude zobrazovat i informace o počtu objednávek a dokonce i o tom, jakou hodnotu objednávka měla.
To vše si můžete zobrazit až na nejnižší úroveň – úroveň klíčového slova. Díky tomu budete vědět, do kterých klíčových slov se vám vyplatí nejvíce investovat.