Měřte výsledky kampaně
Sklik vám automaticky bude zobrazovat informace o počtu zobrazení vaší reklamy, o počtu prokliků na váš web přes reklamu, o nákladech na inzerci, průměrné ceně za jeden proklik a průměrné pozici vaší reklamy.
Inzerentům doporučujeme dodatečně nastavit měření takzvaných konverzí.
Konverze je stav, kdy návštěvník vašich stránek dosáhne stanoveného cíle – tím může být například uskutečnění objednávky, registrace nového uživatele, přihlášení k odběru zpravodaje, stažení demoverze programu, zobrazení ceníku nebo jiné významné stránky.
Pokud chcete konverze měřit, zajistěte nasazení konverzního kódu na vaše webové stránky.
Pokud navíc tento konverzní kód speciálně upravíte, do administračního rozhraní Skliku se bude propisovat hodnota realizovaných objednávek. Díky tomu se vám začne zobrazovat další užitečná metrika a tou je Podíl inzertních nákladů na obratu (= náklady na inzerci / hodnota objednávek X 100).
Na základě Podílu inzertních nákladů na obratu (PNO) si můžete snadno udělat obrázek o efektivitě vašich kampaní.