Nejčastější chyby v Sklik kampaních
Chcete se sami přesvědčit o tom, že vaše kampaně jsou vedené správně? Podívejte se na několik nejčastějších chyb, s kterými se v Sklik kampaních setkáváme.
Posíláte uživatele na nerelevantní cílovou stránku, proto nenajdou to, co hledají.
Například pokud URL inzerátu na konkrétní produkt – rychlovarnou konvici – vede na home page vašeho e-shopu. Uživatel nenajde, co očekával a pravděpodobně stránky opustí.
Máte příliš mnoho nesourodých klíčových slov v jedné sestavě, proto v inzerátu neodpovídáte přesně na dotazy uživatelů.
Klíčová slova je dobré mít roztříděná do více sourodých reklamních sestav (jiná reklamní sestava pro klíčová slova hračky, jiná reklamní sestav pro klíčová slova autíčka, jiná reklamní sestava pro klíčová slova panenky).
Inzeráty se váží k reklamní sestavě. Když jsou klíčová slova roztříděná, lze jim napsat inzeráty, které se k nim vztahují. Když roztříděná nejsou, inzerát může být příliš obecný a uživatel na něj neklikne, protože ho nezaujme.
Ačkoli můžete, neměříte konverze, proto nevíte, co funguje.
Díky konverzím víte přesně, které funkce, klíčová slova a inzeráty mají dobré výsledky a které ne. Podle toho je podpoříte, utlumíte nebo vyměníte.
Nehlídáte, na jaké dotazy se ve vyhledávání zobrazujete, proto kampaně postupně ztrácí efektivitu.
Sklik umožňuje zobrazit vyhledávací dotazy, které uživatelé zadali do vyhledávače.
Tyto vyhledávací dotazy je důležité pravidelně kontrolovat a dále s nimi pracovat – přidat je do kampaní nebo je naopak vyloučit, aby se na ně reklama již nezobrazovala.
Nevyužíváte vylučující klíčová slova, proto se zobrazujete na nerelevantní dotazy.
Vylučující klíčová slova jsou důležitou součástí vyhledávacích kampaní. Zpřesňují, na co se vaše reklama může zobrazovat a na co ne.
Pravidelně neupravujete ceny za proklik dle výsledků.
Horší se tím návratnost investic.
Kvůli nízkým rozpočtům přicházíte o zobrazení reklamy.
Vaše reklama se nezobrazuje na každé hledání a nevyužíváte plný potenciál kampaní.
Ačkoli vám to pravidla inzerce umožňují, nevyužíváte funkce Retargeting a/nebo Dynamický retargeting.
Připravujete se tak o další efektivní konverze.
Máte vypnuté cílení na mobilní zařízení.
Připravujete se až o 37 % potenciálních zákazníků. Aktuálně tvoří návštěvnost z mobilních zařízení asi 37 %.
Nevyužíváte všechny dostupné formáty bannerů v Obsahové síti Skliku.
Připravujete se tak o zobrazení reklamy na některých reklamních plochách.