Rozšiřující možnosti cílení v Skliku
Bez ohledu na zvolenou síť kampaně (vyhledávací nebo obsahová), můžete upřesnit výdej vaší reklamy prostřednictvím dalších užitečných nastavení. K základním patří:
Cílení na zařízení
Prostřednictvím Skliku zacílíte na různá zařízení – na PC, tablet i mobilní zařízení. Abyste se nepřipravovali o uživatele, doporučujeme cílit na všechna zařízení.
Volba regionu
Sklik umožňuje zacílit vaši reklamu na konkrétní kraj i okresy.
Pokud vaše firma působí v určitém regionu, výdej reklamy můžete omezit jen na něj.
Časové plánování
Reklamní systém Sklik umožňuje v nastavení kampaně určit časový interval a dny, ve kterých se mají inzeráty v kampani zobrazovat a také procentuální úpravu maximálních cen za proklik u sestav a klíčových slov v uvedeném časovém intervalu.
Funkci Časové plánování doporučujeme využívat až po pečlivé analýze návštěvnosti. Nevhodným použitím této funkce se můžete připravit o relevantní návštěvnost a potenciální zákazníky.
S dalšími možnými nastaveními kampaně se můžete seznámit v Sklik Nápovědě.