Nápověda menu

Správa CPC produktové inzerce Seznamu z rozhraní Skliku

Možnost nastavení cen za proklik pomocí Skliku je vhodná pro všechny inzerenty, kterým se dnes nevyplatí investice do nástrojů využívaných pro nastavování max. CPC přes XML feed a kterým vyhovuje nastavování cen za proklik z rozhraní Skliku.

Na rozvoji této funkce nadále pracujeme s cílem jejího zjednodušení a vylepšení.

V následujícím textu chceme upozornit na to, co uvážit, než zvolíte nastavení CPC produktové inzerce z Skliku. Podrobný postup nastavení popisujeme v kapitole Nastavení cen za proklik produktové inzerce z Skliku.

Co získáte?

Možnost nastavovat max. CPC ve známém prostředí Skliku a možnost svěřit inzerci na Zboží.cz svému PPC specialistovi v rámci správy všech vašich kampaní.

Možnost využívat automatická pravidla Skliku pro sestavy s produktovými skupinami.

Možnost strukturovat skupiny podrobněji než přes administraci Zboží.cz – např. pomocí vlastních štítků, výrobce nebo kombinaci více parametrů zároveň.

Přehlednou statistiku pro nastavené sestavy a produktové skupiny (včetně informace o PNO).

S čím je třeba počítat?

  • Kampaň Zboží.cz je třeba do Skliku napojit, udělat počáteční nastavení vlastních sestav (více méně vytvoření struktury kampaně jako jste byli zvyklí u Produktových inzerátů), ve Zboží.cz zvolit nastavení aukce přes Sklik.
  • Připomínáme, že kredit za vaši produktovou inzerci (Zboží.cz a ZI) se bude odečítat z Peněženky přidružené k účtu Zboží.cz. Nároky na kredit se v této Peněžence zvednou, počítejte s tím a kredit v Peněžence sledujte.
  • Platební model CPC se řídí platebními pravidly Zboží.cz, včetně minimální nabídnuté ceny dle aktuálního ceníku (základního nebo sezonního). 
  • Je-li výsledná nabídka nižší než minimální ceníková cena za proklik, vstupuje nabídka do aukce právě s touto minimální ceníkovou cenou za proklik.
  • Jestliže zvolíte nastavení cen za proklik přes reklamní systém Sklik, bude se aplikovat automatické tagování v Skliku. Automaticky nastavené UTM parametry Skliku mají přednost před UTM parametry zadanými přímo v cílových URL jednotlivých nabídek. Tagování věnujeme samostatnou podkapitolu.
  • Rozpočet kampaně Zboží.cz nastavíte v administraci Zboží.cz (jako finanční limit), v rozhraní Skliku jej nelze změnit. Finanční limit Zboží.cz může být týdenní, měsíční, neomezený.
  • Denní rozpočet u kampaně typu Zboží.cz v Skliku je pouze informační přepočet týdenního nebo měsíčního finančního limitu Provozovny na Zboží.cz. Z tohoto důvodu u kampaně nefunguje hlídání na denní bázi jako v Skliku, ale řídí se mechanismy Zboží.cz. Hodnota v Skliku má pouze pomocný účel.
  • Kromě rozpočtu kampaně, v administraci Zboží.cz nadále také zůstávají:
    • detailní statistiky na úrovni jednotlivých nabídek,
    • volba místa odkud budete nastavovat CPC produktové inzerce,
    • frekvence stahování feedu,
    • nastavení ceny dopravy a výdejních míst,
    • nastavení měření konverzí pro celou produktovou inzerci,
    • párovací nástroj,
    • správa hodnocení obchodu.