Nápověda menu

Optimalizace CPC

Cenu za proklik ovlivníte:

  • V rozhraní Skliku zadáním hodnoty max. CPC reklamních sestav/produktových skupin v kampani Zboží.cz: Název Provozovny.

V Skliku se oproti administraci Zboží.cz či XML feedu nastavuje pouze jedna CPC a sice na úrovni sestav/produktových skupin. Rozlišení CPC pro detail produktu a hledání se řeší pouze multiplikátorem nabídek (viz dále).

Nastavená max. CPC u produktové skupiny má vyšší prioritu než nastavená max. CPC sestavy.

Pokud se nabídka nachází ve 2 skupinách, do aukce vstupuje skupina s vyšší max. CPC (i pokud byla převzata z nadřazené sestavy). Výjimkou je výchozí sestava Všechny produkty, která má ve výdeji vždy nižší prioritu.

Připomínáme, že minimální CPC v kampani Zboží.cz je určena prodejní cenou nabídky dle ceníku Zboží.cz. Z toho důvodu reálná CPC může být vyšší než vámi nastavená. 

Nastavení multiplikátoru v rozhraní Skliku.

V Skliku v Nastavení kampaně (po prokliku na kampaň Zboží.cz: Název provozovny) je k dispozici multiplikátor pro procentuální úpravu nabídek CPC.

Multiplikátorem ovlivníte výši CPC:

  • pro zařízení (desktop, tablet, mobilní zařízení),
  • podle webu – pro web Seznam.cz (Zboží inzeráty) a pro web Zboží.cz,
  • pro detail produktu nebo kategorii a hledání.

Možnosti multiplikátoru v rozhraní Skliku i jeho ukázku najdete v naší Nápovědě.