Nápověda menu

Příklady použití atributů feedu z praxe – Struktura PI kampaně

Pokud chcete Produktové inzeráty nastavit efektivně, nezapomeňte na segmentaci produktů do kampaní a reklamních sestav prostřednictvím vhodného použití atributů feedu – zadání Produktových skupin.

Je na vašem rozhodnutí, jakou strukturu produktových kampaní zvolíte. Pro vaši představu, v praxi se často uplatňují tyto:

Reklamní sestavy odpovídají hlavním kategoriím feedu <CATEGORYTEXT> a Produktové skupiny v nich odpovídají příslušným subkategoriím dané hlavní kategorie.

Ukázka:

  • Reklamní sestava Dětské zboží | Hračky
  • Produktové skupiny:
    • Dětské zboží | Hračky | Autodráhy
    • Dětské zboží | Hračky | Dřevěné hračky
    • Dětské zboží | Hračky | Dětské nářadí a nástroje

Reklamní sestavy / Produktové skupiny odpovídají parametru Výrobce <MANUFACTURER> z feedu.

Produktové skupiny jsou zadány prostřednictvím Štítků, které mohou nést informaci například o maržovosti produktu nebo třeba o důležitosti produktu.

Reklamní sestavy jsou rozdělené podle cenových rozpětí. Inzerují se všechny produkty z daných cenových intervalů. Produktové skupiny tedy zadáváte pouze prostřednictvím parametru Cena <PRICE_VAT>.

Ukázka:

  • Produkty 0 až 1 000 Kč
  • Produkty 1 001 až 2 000 Kč
  • Produkty 2 001 až 4 000 Kč
  • a tak dále

Produkty jsou zadány pouze prostřednictvím parametru Dostupnost <DELIVERY_DATE>.

Pokud inzerujete produkty s dostupností skladem, doporučujeme vedle toho vždy také otestovat inzerci produktů s delší dostupností (do 3 dnů, do týdne a další) – v oddělených reklamních sestavách či produktových skupinách, kterým na začátek zadáte nižší CPC.

Parametry Dostupnost <DELIVERY_DATE>, Cena <PRICE_VAT>, případně další vybrané parametry, je možné použít v kombinaci s ostatními parametry – například budou inzerovány jen produkty z kategorie <CATEGORYTEXT> Dětské hračky s cenou nad 150 Kč nebo jen produkty z kategorie Dětské hračky, které jsou aktuálně skladem.

Nezapomeňte si vždy zkontrolovat, zda cílíte na všechen vhodný sortiment, abyste nepřišli o potenciální klienty.