Nápověda menu

Vyhodnocení Obsahových kampaní

Abyste Obsahové kampaně správně vyhodnocovali, je třeba na začátku definovat vaši cílovou skupinu – relevantní cílová publika a aktivity vyhodnocovat prostřednictvím vhodných metrik.

Doporučujeme vycházet z frameworku See-Think-Do-Care (STDC).

Na základě frameworku STDC dokáže marketér správně rozplánovat komplexní strategii – její zacílení, obsah sdělení a zaměřit se na správné metriky pro vyhodnocení.

Podívejte se, jaké metriky doporučujeme v jednotlivých fázích sledovat.

Obsahové kampaně jsou spojené především s fázemi frameworku SEE a THINK. Ale například Retargeting a Dynamický retargeting jako druh obsahové kampaně spadá ve většině případů do fáze DO.

Cíle vaší obsahové kampaně mohou být například:

  • Oslovení co největšího počtu uživatelů z relevantní cílové skupiny při optimální frekvencí zobrazení.
  • Oslovení nových uživatelů, kteří vaši reklamu ještě neviděli.
  • Oslovení relevantních uživatelů za určitou max. CPC/CPT v rámci přiděleného rozpočtu.
  • Prokliky relevantní cílové skupiny – jste prodejce iPhonů a chcete na váš e-shop přivést uživatele, kteří mají zájem o koupi mobilního telefonu – nebo dosažení určité výše míry prokliku relevantní cílové skupiny.
  • Mikrokonverze například v podobě stažení katalogu, registrace do newsletteru, zaslání dotazu, spuštění videa umístěného na webu, čas strávený na stránce a mnoho dalších.
  • A další.