Nápověda menu

Kdy použít jednotlivé typy cílení

Jestliže je cílem prodej:

Je vhodné využít cílení především pomocí (Dynamického) Retargetingu, které má ve většině případů nejvyšší konverzní poměr. Více informací k němu najdete v samostatné kapitole.

Oslovené publikum doporučujeme rozšířit pomocí cílení na Zájmy o koupi, dále Zájmy uživatelů a v neposlední řadě je vhodné otestovat i další typy cílení (Témata, Umístění, Klíčová slova v Obsahové síti).

Využijte cílení na Vlastní seznamy zákazníků – za předpokladu, že máte k dispozici databázi vhodných uživatelů s nákupním potenciálem. Například cestovní kancelář snadno a spolehlivě osloví své loňské zákazníky aktuální nabídkou bez ohledu na to, jestli cookies zákazníka vydržely poslední rok.

Pokud je cílem zvýšení povědomí o značce nebo představení produktu, který uživatelé zatím neznají:

Definujte si cílové publikum a použijte Zájmy uživatelů. Dále je vhodné využít cílení na vhodná Témata, která vaše publikum zajímají. A v neposlední řadě také cílení na Umístění, kde volíte konkrétní weby, na kterých se vaši potenciální zákazníci pohybují.