Nápověda menu

Krok 4: Přiřaďte reklamní sestavě DRTG seznam návštěvníků produktů na webech Seznamu

Reklamní sestavě přiřaďte automaticky vytvořený retargetingový seznam pro DRTG (DRTG – Návštěvníci produktů na webech Seznamu). Přiřazení provedete po prokliku do příslušné sestavy v záložce Retargeting.

Výchozí hodnota délky je nastavena na 3 dny. Maximální délka DRTG seznamu je omezena na 5 dní.

Prodloužení délky platnosti seznamu vám může pomoci navýšit počet uživatelů v něm. Vždy velmi pečlivě zvažte, zda prodloužením délky členství v seznamu nebudete uživatele zbytečně obtěžovat a nesnížíte tak efektivitu svojí reklamy.

Možnosti zadání CPC pro zvolené DRTG seznamy

V záložce Retargeting můžete u jednotlivých seznamů měnit jejich cenu za proklik.

Pokud je CPC zadaná pro DRTG seznam, systém se bude řídit touto CPC – CPC zadaná u DRTG seznamu je nadřazená CPC zadané u reklamní sestavy.