Krok 4: Přiřaďte reklamní sestavě DRTG seznam návštěvníků produktů na webech Seznamu
Reklamní sestavě přiřaďte automaticky vytvořený retargetingový seznam pro DRTG (DRTG – Návštěvníci produktů na webech Seznamu). Přiřazení provedete po prokliku do příslušné sestavy v záložce Retargeting.
Výchozí hodnota délky je nastavena na 3 dny. Maximální délka DRTG seznamu je omezena na 5 dní.
Prodloužení délky platnosti seznamu vám může pomoci navýšit počet uživatelů v něm. Vždy velmi pečlivě zvažte, zda prodloužením délky členství v seznamu nebudete uživatele zbytečně obtěžovat a nesnížíte tak efektivitu svojí reklamy.
Možnosti zadání CPC pro zvolené DRTG seznamy
V záložce Retargeting můžete u jednotlivých seznamů měnit jejich cenu za proklik.
Pokud je CPC zadaná pro DRTG seznam, systém se bude řídit touto CPC – CPC zadaná u DRTG seznamu je nadřazená CPC zadané u reklamní sestavy.